Sukūrėte internetinę parduotuvę ir esate pasirengę pradėti pardavinėti. Tačiau sudėtinga pritraukti klientus į savo internetinę parduotuvę, kad ji sulauktų didesnio lankytojų srauto ir padidintų pardavimus.
Jei susiduriate su sunkumais nežinodami, nuo ko pradėti, šis straipsnis skirtas jums.
Savo esme ir principu skaitmeninė rinkodara elektroninės prekybos svetainei nesiskiria nuo tradicinės rinkodaros. Tačiau yra daugybė nemokamų ir mokamų būdų, kaip reklamuoti savo internetinę parduotuvę. Šiame straipsnyje pristatoma 10 rinkodaros taktikų, kaip padidinti e. prekybos mažmeninės prekybos svetainės lankomumą.
Kaip reklamuoti savo elektroninės prekybos svetainę?
Norėdami išlaikyti esamus klientus ir pritraukti naujų, galite išbandyti 10 toliau nurodytų rinkodaros taktikų, kad reklamuotumėte savo elektroninę parduotuvę ir padidintumėte srautą bei padidintumėte pardavimus internetu.
- El. pašto rinkodara (Email Marketingas)
- Padidinkite savo dalyvavimą socialiniuose tinkluose
- Optimizuokite SEO
- Išbandykite “Google” reklamą
- Naudokite socialinių tinklų reklamą
- Bendradarbiaukite su papildomais prekių ženklais
- Apsvarstykite galimybę pasitelkti influencerius
- Pradėkite transliuoti reklamą podkastuose
- Siekdami pritraukti daugiau klientų, vienu metu naudokite kelis reklamos kanalus
- Investuokite į svetainės dizainą, kad padarytumėte teigiamą pirmąjį įspūdį
Savo buvimo internete skatinimas ir srauto didinimas yra sunkus iššūkis, reikalaujantis daug laiko ir pastangų.
Neleiskite sau užsikrauti per daug darbų vienu metu. Vietoj to būkite nuoseklūs, kantrūs ir pasirinkite keletą tinkamų rinkodaros taktikų. Nuo pat pradžių gerai apgalvotas planas gali atnešti daugiausiai ilgalaikės naudos ir tvarių pajamų jūsų verslui. Be to, nuolat stebėkite rezultatus ir prireikus koreguokite, kad priimtumėte veiksmingus sprendimus dėl investicijų.